آموزشی

نحوه نصب براکت ال ای دی جدید

post ممنون میشیم امتیاز بدید

مراحل نصب براکت ال ای دی:

نصب براکت های ال ای دی کاری تخصصی است که حتما باید توسط برقکار انجام شود، اما در این مقاله ما به شما نحوه آسان نصب این براکت ها را توضیح میدهیم تا از پرداخت هرگونه هزینه برای نصب بی نیاز شوید.
 
  1. قطع برق: قبل از شروع هر کاری، حتماً برق را از محل جعبه فیوز قطع کنید. این کار برای حفظ ایمنی شما ضروری است.
  2. آماده سازی محل نصب: محل مورد نظر برای نصب براکت ال ای دی را مشخص کنید و سوراخ های لازم برای نصب پایه های براکت را در سقف یا دیوار ایجاد کنید.
  3. نصب پایه های براکت: ابتدا رول پلاک ها را در سوراخی که در دیوار ایجاد کردید قرار دهید، سپس پایه ها را در رول پلاک پیچ کنید.
  4. سیم کشی: به اندازه نیم سانتی متر سیم ها را لخت کنید. براکت های تابش نور فروزان سه سیم دارند که به رنگ آبی و مشکی باهم هستند و یک سیم زرد-سبز نیز وجود دارد. آبی و مشکی (یاهردو آبی) سیم های فاز و نول هستند که در همه سیم کشی ها مشخصند. سیم زرد-سبز سیم ارت میباشد که در برخی ساختمان ها که سه سیمه هستند، این سیم زرد-سبز به سیم زرد-سبز ساختمان(ارت) وصل میشود. در صورتی که سیم کشی ساختمان شما دو سیم فقط دارد، سیم زرد-سبز براکت را لازم نیست به جایی وصل کنید و این سیم را پشت بدنه براکت رها کنید. سیم های برق را به پایه های چراغ مهتابی وصل کنید.
  5.  نصب قاب چراغ: براکت مهتابی را به پایه ها وصل کنید. گیره مهتابی در شیار بیرونی براکت می افتد. دقت کنید حتما سلفون پلاستیک نازک روی براکت را جدا کنید. (این سلفون جهت محافظت از خط و خش روی براکت میباشد که پس از نصب باید حتما جدا شود.
  6. وصل کردن برق: برق را وصل کنید از نور براکت لذت ببرید. 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *